95 dagar i Thailand

Hej! Jag tyckte att det var dags för en ny blogg nu efter studenten och en sommar med jobb. Denna bloggen kommer att börja med en 3 månadersresa till Thailand. Jag och James åker på måndag, den 10 oktober, och kommer hem till Sverige igen 12 januari. Tack och lov har blogg.se nu äntligen gjort en app så att man kan blogga från iphonen så jag ska försöka blogga ganska ofta, i alla fall när man kan komma åt Wi-fi-nätverk.  

Det känns att det börjar närma sig nu. Nästan alla kläder som jag ska ha med mig är tvättade och idag har jag varit och fått vaccin, om 5 dagar åker vi! Igår bokade vi 5 nätter på hotell i bangkok men vi ska backpacka så efter det har vi igen aning vart vi ska, det återstår att se.


I bangkok valde vi att bo på ett lite finare hotell i centrala bangkok. Hotellet hade till om med pool på taket, gym mm. Frukost ingick också det är bara att hoppas på att vi hinner stiga upp innan det stänger ;)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hoppas ni får det bra och får riktigt tråkigt :)Så syns vi! puss och kram

2011-10-07 @ 12:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0